– FÅ TILLGÅNG TILL KUNSKAP OCH STÖD I HÄLSO- OCH ARBETSMILJÖFRÅGOR
– FÅ TILLGÅNG TILL KUNSKAP OCH STÖD I HÄLSO- OCH ARBETSMILJÖFRÅGOR
ACCESS innehåller
Verksamhetsplan
I en verksamhetsplan sätter vi gemensamt upp mål, planerar insatser och ser till att arbetsmiljöarbetet säkerställs. Avstämningar görs regelbundet med er kontaktperson på Avonova.
Kontaktperson
Medarbetare har möjlighet att kontakta hälsocentret kring hälso- och arbetsmiljöfrågor och som chef har du, en kontaktperson i hälso- och arbetsmiljöfrågor – från medicinskt, organisatoriskt till chefsstöd.
Avonovas Tjänstekatalog och Utbildningskatalog
• Lägre pris vid köp av tjänster och utbildningar
• Möjlighet till digital leverans av utvalda tjänster och utbildningar
• Snabb tillgång till funktionen Rehabkoordinering
• Omgående hantering av akuta frågor kring alkodrog
Webbportal för hälso- och arbetsmiljöarbetet
Egen inloggning innehållande:
• Ett hållbart arbetsliv – rapport med statistik över ert hälso- och arbetsmiljöarbete
• Onlinebeställning av tjänster och utbildningar
• Digitalt fakturaunderlag
• AFS communicator - stöd kring arbetsmiljöverkets nya föreskrifter
• Safety check - verktyg att använda vid arbetsmiljö- och skyddsrond
Avonova Krisstöd
Tillgång till krisjour i samband med oväntade händelser med beredskap dygnet runt, året om.