AVONOVA | DIALOG

Skapa förutsättningar för en hållbar verksamhet

AVONOVA | DIALOG är ett digitalt verktyg, som används i mobil, dator eller läsplatta, och som stöttar i dialogen mellan chef och medarbetare. Ett centralt verktyg i det systematiska arbetet med den organisatoriska och sociala arbetsmiljön som skapar förutsättningar för hållbara medarbetare och en hållbar verksamhet.

Beställ online

Kund hos Avonova och har tillgång till Avonovas webbportal klicka här >>>

Kund hos Avonova och vill ha tillgång till webbportalen, klicka här för att kontakta vår kundsupport >>>

Bli kund hos Avonova >>>

AVONOVA | DIALOG bidrar till att:

- Bygga en tillitsfull relation och dialog mellan chef och medarbetare.

- Skapa förutsättningar för en ömsesidig feedback angående arbets­situation, balans, utveckling och samarbete.

- Skapa rätt förutsättningar för att behålla en god hälsa, balans och hållbarhet i arbetet.

Ladda ned en PDF om Avonova | Dialog >>>

Vill du veta mer? Kontakta någon av våra säljare >>>