Testa Mitt Avonova – helt gratis i 60 dagar
Få koll på arbetsmiljö och HR – snabbt, enkelt och tryggt. Mitt Avonova är det digitala verktyget för små och medelstora företag som vill förenkla det systematiska arbetsmiljöarbetet och personalhanteringen. Du kommer igång på några minuter, helt utan bindningstid eller betalningsuppgifter.
Enkelt och användarvänligt
Tillgängligt på dator, mobil och surfplatta
Alltid uppdaterat i linje med lagkrav och arbetsmiljöregler
Används redan av över 10 000 företag
Känner du igen dig?
Stökigt med dokumentationen?
Alla arbetsmiljöformulär sparas säkert i molnet, med versionshantering.
Tidskrävande HR-processer?
Automatiska påminnelser och färdiga mallar sparar värdefull arbetstid.
Osäker på lagar och regler?
Systemet hålls alltid uppdaterat enligt Arbetsmiljöverkets krav.
Brist på överblick?
Med instrumentpanelen får du realtidskoll på händelser, uppgifter och ansvar.
Jag har fått ett system som verkligen hjälper mig att hantera de utmaningar jag hade. Nu känner jag mig helt trygg med att jag följer lagkraven, och om vi skulle få en inspektion är det enkelt att visa att allt är i sin ordning.
— Silje Dueland, vd på Dueland Bilservice
Läs hurDärför väljer små och medelstora företag Avonova
Fungerar var du än är
Registrera avvikelser direkt i mobilen – det går snabbt och fungerar även offline.
Håller koll på deadlines
Få automatiska checklistor och påminnelser – anpassade efter just din bransch.
Allt på ett ställe
Få full koll på frånvaro, semestrar och utbildningar med tydliga HR-rapporter.
Trygg lagring av all data
Allt lagras säkert enligt GDPR, i en ISO-certifierad driftmiljö inom EU.